Aydın’ın Didim ilçesi Akbük Mahallesi’nde aç kalan domuzlar şehre indi. Çöpleri karıştıran domuzları, vatandaşlar elleri ile besledi. Tatile gelen bazı vatandaşlar ise o görüntüleri cep telefonu ile kaydederken şaşkınlıklarını gizleyemedi.
Didim Akbük’te son zamanlarda aç kaldıkları için şehir merkezine inen domuzlar, çöpleri karıştırdı. Didimli bazı vatandaşlar ise gündüz saatlerinde şehre inen aç kalan domuzları elleri ile besledi. Onlarca domuz kendilerine atılan yemekleri iştahla yerken, bu anlar ise kente tatile gelen bazı vatandaşlar tarafından cep telefonu ile kaydedildi. Görüntüleri çeken kişiler ise Didimlilerin her gün karşılaştığı bu olay karşısında şaşkınlıklarını gizleyemedi.










