AKBÜK ASKİ'DEN NE ÇEKİYOR?
Didim İlçesi Akbük Mahallesi'nde kanalizasyon bacasından taşan pis su aylardır denize akıyor. Bu konu hakkında vatandaşlardan gelen şikayetlere bir yenisi eklendi.
AKBÜK MAHALLE MUHTARLIĞI sosyal medya hesabında yapılan paylaşımda
Ferda Zarplı Kılıç "ASKİ Genel Müdürü Sn Hakan Olgaç bu paylaşmış olduğum fotoğraf Akbük sahilinde bulunan kanalizasyon havalandırma bacasından taşan foseptiktir.Bitmemiş kanalizasyon hattına bağlantı yapan tesisleri kamera salma yöntemi ile bulmak bu kadar zor mudur? Bu foseptik aylardır akmakta vatandaşlar üstüne basarak geçmekte ve sonunda liman içinde denizle buluşmaktadır. Halk ve Çevre sağlığını görmezden gelerek Akbüke yapılan bu zulmün nedeni nedir?Bağlantı yapan işletmelere tutanak tutmak bu sorunu ortadan kaldırmaz. Yaptırım uygulayıp kamuoyu ile paylaşın ki caydırıcı olabilesiniz.Akbüke Akbükte yaşayan vatandaşlara bir nebze olsun hizmet etmek istiyorsanız bu rezilliğe acilen çözüm bulmanız gerekmektedir.Tespit ettik tutanak tuttuk demekle çözüme ulaşma şansınızın olmadığını sizlerde bizlerde çok iyi biliyoruz…" diyor.ASKİ Akbük ve Didim'de alt yapı problemini ne zaman çözecek?Yaz yoğunluğu diye açıklama yapmaları bahane sayılamaz. İmara açarken her türlü alt yapıyı hazır etmeleri gerekmez miydi?
Didim İlçesi Akbük Mahallesi'nde kanalizasyon bacasından taşan pis su aylardır denize akıyor. Bu konu hakkında vatandaşlardan gelen şikayetlere bir yenisi eklendi.
AKBÜK MAHALLE MUHTARLIĞI sosyal medya hesabında yapılan paylaşımda
Ferda Zarplı Kılıç "ASKİ Genel Müdürü Sn Hakan Olgaç bu paylaşmış olduğum fotoğraf Akbük sahilinde bulunan kanalizasyon havalandırma bacasından taşan foseptiktir.Bitmemiş kanalizasyon hattına bağlantı yapan tesisleri kamera salma yöntemi ile bulmak bu kadar zor mudur? Bu foseptik aylardır akmakta vatandaşlar üstüne basarak geçmekte ve sonunda liman içinde denizle buluşmaktadır. Halk ve Çevre sağlığını görmezden gelerek Akbüke yapılan bu zulmün nedeni nedir?Bağlantı yapan işletmelere tutanak tutmak bu sorunu ortadan kaldırmaz. Yaptırım uygulayıp kamuoyu ile paylaşın ki caydırıcı olabilesiniz.Akbüke Akbükte yaşayan vatandaşlara bir nebze olsun hizmet etmek istiyorsanız bu rezilliğe acilen çözüm bulmanız gerekmektedir.Tespit ettik tutanak tuttuk demekle çözüme ulaşma şansınızın olmadığını sizlerde bizlerde çok iyi biliyoruz…" diyor.ASKİ Akbük ve Didim'de alt yapı problemini ne zaman çözecek?Yaz yoğunluğu diye açıklama yapmaları bahane sayılamaz. İmara açarken her türlü alt yapıyı hazır etmeleri gerekmez miydi?










