Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin halk ekmek aracı her gün Didim ilçesi Akbük mahallesi belediye hizmet binası önüne geliyor.
Saat 11:00’da gelmesi gereken Halk Ekmek aracı için vatandaşlar sabah 8:30’da sıraya girerek yağmur-çamur, sıcak-soğuk demeden dışarıda bekliyor. Bu eziyeti çekmek istemeyen vatandaşlar Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na seslenerek “Aydın Büyükşehir Belediyesi, hizmetler konusunda Didim ve Akbük’e üvey evlat muamelesi yapıyor. Bizleri halk ekmek kuyruklarında bekleterek yaptıkları eziyeti hiçbir yetkili görmüyor mu? Akbük’e Halk Ekmek satış büfesi koymak bu kadar mı zor?” diye soruyor.
Saat 11:00’da gelmesi gereken Halk Ekmek aracı için vatandaşlar sabah 8:30’da sıraya girerek yağmur-çamur, sıcak-soğuk demeden dışarıda bekliyor. Bu eziyeti çekmek istemeyen vatandaşlar Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na seslenerek “Aydın Büyükşehir Belediyesi, hizmetler konusunda Didim ve Akbük’e üvey evlat muamelesi yapıyor. Bizleri halk ekmek kuyruklarında bekleterek yaptıkları eziyeti hiçbir yetkili görmüyor mu? Akbük’e Halk Ekmek satış büfesi koymak bu kadar mı zor?” diye soruyor.










