AK Parti Didim İlçe Başkanı Maşallah Subaşı, Cumhurbaşakanı sosyal medyada hakaret içeren paylaşımlarda bulunan H.H.'ye verilen adli kontrol cezası kararı karşısında yaptığı açıklamada "Verilen cezayı yetersiz buluyorum. Bu bir siyasi parti genel başkanına da yapılmış olsa düşüncem aynı olurdu. Nerde kaldı Cumhurbaşkanının makamına saygı. Haftanın 4 günü imzaya gitmesi belki bir cezadır ama ben caydırıcı olduğunu düşünmüyorum." Dedi.
Genel
Yayınlanma: 04 Haziran 2022 - 23:25
Cezayı Caydırıcı Bulmuyorum
Genel
04 Haziran 2022 - 23:25
AK Parti Didim İlçe Başkanı Maşallah Subaşı, Cumhurbaşakanı sosyal medyada hakaret içeren paylaşımlarda bulunan H.H.'ye verilen adli kontrol cezası kararı karşısında yaptığı açıklamada "Verilen cezayı yetersiz buluyorum. Bu bir siyasi parti genel başkanına da yapılmış olsa düşüncem aynı olurdu. Nerde kaldı Cumhurbaşkanının makamına saygı. Haftanın 4 günü imzaya gitmesi belki bir cezadır ama ben caydırıcı olduğunu düşünmüyorum." Dedi.
İlginizi Çekebilir










