MHP Didim İlçe Başkanı Fikret Alkaya gündemi değerlendirirken herkesi eleştirdi. Aydın Büyükşehir Belediyesi, Didim Belediyesi, Cumhur İttifakı Meclis Üyeleri eleştirilerden nasibini aldı.
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NİN OYUNU
Cumhur İttifakı olarak 2 yıl önce Doğalgaz konusunda Didim Belediye Meclisine önerge vermiştik. BOTAŞ ve ENERYA firması ile görüşmeler yapıldı. Önergeyi Belediye meclisine sunmamıza rağmen kabul edilmedi. Şimdi neden kabul edildiğine gelirsek; Aydın Büyükşehir Meclisinden geçti ve Didim Belediyesi’ne topu attılar. Dolayısı ile Didim Belediye Meclisinden de geçti. Benim gördüğüm kadarıyla hükümetin yaptığı her işi, biz ön plana geçelim diye Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin yaptığı bir oyun bu. İki yıl önce kabul edilseydi belki de doğalgazı kullanıyor olacaktık. Gecikmiş bir karar olsa da Didim’e hayırlı olsun. Bundan 2 yıl önce Atça’ya gittiğimde bilboarlarda “Atça’ya doğalgazı getirdik” diye reklamları gördüm. Bu iş Devletin yatırımı kendilerine mal etmeye çalışıyorlar. 2024 Seçimlerinde “Didim’e doğalgazı biz getirdik” diye reklam malzemesi kullanacaklar.EREN BÜLBÜL PARKI
Şubat meclisinde gündeme alınan Şehit Eren Bülbül kardeşimizin adının bir parka verilmesi konusu görüşüldü. Hangi parka isim verileceğini bilmemekle beraber Türkiye’ye mal olmuş şehit kardeşimizin adını yakışacağı en güzel parka verilmesini destekliyoruz. Zaten oy birliği ile kabul edilmesi bunun en güzel örneğidir. Konunun takipçisi de olacağız. Bizim üzüldüğümüz keşke meclis öncesinde bizlerde bilgilendirilseydik. Çünkü Şehit kardeşimiz Eren Bülbül siyaset üstü bir şahsiyettir. Mekanı cennet olsun. Bunu siyasi bir rant elde çabası olarak görüyoruz ancak dediğim gibi sonuna kadar destek olacağız.AKBÜK ALT YAPISI İÇİN ÖDENEK İLLER BANKASINDAN ÇIKARTILDI
Sivil toplum örgütleri ile Akbük’te bir toplantıda Akbük alt yapısı ile ilgili bir toplantıya katılmıştık. Toplantı öncesi bir ödenek Akbük alt yapısı için çıkartılmıştı. Ancak ödeneğin nasıl kullanıldığını bilemiyoruz. Yeni bir ödenek iller bankasından çıktı. Ak Parti milletvekillerimizin çabaları sonucunda . İller bankasından 55 milyon lira çıkan ödenek bildiğim kadarıyla taşeron firmaya hak ediş karşılığı ödenecek. Çünkü belediye parayı aldığı zaman maazallah parayı farklı yerlerde kullanabiliyor. Akbük cezalandırılıyor, Akbük’ün suçu ne? Para çıkmıyor diye bahanede bulunan belediye yetkilileri bakalım ne bahane bulacaklar? Hükümet üzerine düşeni yaptı. Bundan sonrası Aydın Büyükşehir Belediyesi’nde, bizler takipçi olacağız. Akbük halkı da takipçi olacaktır.Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu geçtiğimiz günlerde yaptığı basın açıklamasında Didim’e 88,5 milyon alt yapı yatırım yaptıklarını ifade etmiş. Şimdi bu meblağ nerede kullanıldı? Didim’de alt yapısı olmayan kaç mahalle var? Büyükşehir meclisinde çoğunluk millet ittifakında olduğu için sorduğumuz sorulara cevap alamıyoruz. Alamıyoruz derken yazılı cevap verilecektir diyerek zaman kazanıyorlar. Bu Didim’e yatırımlar hakkında Büyükşehir Meclisine yazılı hakkında yazılı önerge vereceğiz. Sonucu merakla bekliyoruz.
BİSİKLET YOLU DIŞINDA İCRAATI YOK
Ben Akbük’te ikamet ettiğim için Akbük ile ilgili sıkıntılar büyük. Didim Belediyesi’nin Akbük’te Barış Kafe adlı bir işletmesi var. Buranın foseptiği göz göre göre denize akıyor. Bir yağmur yağdığında Kazıklı yolunda koca koca taşlar yol ortasına akıyor. Akbük’te yaşayan vatandaşların araçları zarar görüyor. Didim Belediyesi’nin Akbük’te yaptığı hiç bir şey yok. Akbük’te görev süresinin 8. yılını dolduran Didim Belediyesi’nin yaptığı bisiklet yolu dışında icraatı yok. Türkan Saylan Kültür Merkezi söylenebilir ancak bu merkezi de İbrahim Şam yüzde 98’ini yapmıştı. Akbük’ün ne eksiği var? demekten ziyade Akbük’te ne yapıldı? Diye sormak gerekir. 31 Mart öncesi taahhütlerini yerine getirsinler.Yaptıkları güzel şeyler olsa vallahi billahi takdir ederim. Siyasetende destek olurum, adam yaptı der takdir ederim.
Bir CHP’li meclis üyesinin konut imarlı arsasını Ticari imarlıya çevirdiler. Neden çevirdiniz? Sebep nedir? Belediye Meclisinde destek veren Cumhur İttifakı Meclis Üyelerini de esefle kınıyorum. İleriki zamanlarda benim de böyle bir konum olursa diyerek emsal mi göstereceksiniz? Vatandaşa da aynı hakkı tanıyacak mısınız? Konut alanının ticari alana çevrilmesi büyük bir rant. Cumhur İttifakının 3 meclis üyesi evet oyu verirken Millet İtifakı meclis üyelerinden toplantıya katılmayanlar olduğu gibi çekimser oy kullananlarda oldu. Biz MHP’li 2 meclis üyemizle red verdik. Tüm Kamuoyu bunu bilsin istiyorum. Evet oyu veren Cumhur İttifakı meclis üyelerimizin hangi mevzuata dayanarak evet dediklerine karşın bir açıklaması vardır heralde….
Sayın Sevinç Karataş, bir zamanlar eşiniz Gökmen Karataş CHP Didim ilçe başkanlığı yaptı. Siz meclis üyesisiniz, bu konu da Benzin İstasyonu gibi mi olacak?
ANFİ TİYATRONUN DİDİM’E KATKISI OLMAZ
2. Koyda inşaatı devam eden anfi tiyatronun Didim’e bir katkısı olacağını düşünmüyorum. Ama yandaşlarına katkısı olur. Tiyatro da lazım kabul ediyorum. Ama daha elzem ihtiyaçlar var. Mesela Didim’in girişleri güzelleştirilebilir. Bir tatil beldesine geldiğiniz ancak denizi gördüğünüzde anlaşılıyor.Akbük tarafından girişte yapılan Atatürk silüetinin olduğu göbek hakikaten güzel bir görüntü oluşturdu. Aynı şekilde sağlı sollu güzelce ağaçlandırılsa çok güzel olmaz mı?
Yine tuvalet siyaseti yapıyor diyecekler ama insanoğlunun bir ihtiyacı değil mi? Didim Belediyesi’nin kaç tane tuvaleti var. Çarşıda dolaşan, Atatürk Bulvarı üzerinde yürüyüş yapan vatandaş ihtiyacını nerede giderecek? Belediye neden yapmıyor?
Bunların belediyecilik anlayışı önemli günlerde konserler, tiyatrolar gibi laylay lom işler. Alah var bunları çok güzel yapıyorlar. İnkar etmemek gerek.










