MHP Didim İlçe Başkanı Mustafa Sağdıç tur otobüsüne yapılan saldırıyı kınadı. Sağdıç sosyal medyadan yaptığı açıklamada:İlçemizde Polanyalı Misafirlerimizi taşıyan otobüse düzenlenenen,Menfur Saldırıyı şiddetle kınıyoruz.Olayı Gerçekleştiren saldırganların hak ettikleri cezayı alması temenni ve beklentimizdir.İlçemizde yaşayan her vatandaşımızın Türk örf adetleri ve Misafir perverlik bilincinde olup, ilçemize tatile gelen her bir misafirimizi kendi evinde hissettirmemiz gerekmektedir.Konuyla ilgili anında hassasiyet gösteren, Devletimizin kurumlarına çok teşekkür ederiz.
Siyaset
Yayınlanma: 11 Haziran 2025 - 23:47
MHP İLÇE BAŞKANI MUSTAFA SAĞDIÇ'DAN KINAMA MESAJI
Siyaset
11 Haziran 2025 - 23:47
İlginizi Çekebilir










