"Aydın Sana Kanım Feda Projesi" kapsamında okulda kan bağış kampanyası düzenlendi.
Daha önceden okul yönetimince velilere bilgilendirmeler yapılan proje kapsamında bugün Akbük Nurullah Kocabıyık ilkokulunda yoğun bir bağış günü yaşandı. Daha önce okul müdüresi Selda ALTAN öncülüğünde duyuruları ve ikna çalışmaları yapılan bağış günü ile ilgili öğrencilerin de bilgilendirilmesi, öğrencilerinde yakınlarını ikna etmesini sağladı. Bağışta bulunan velilerin çocuklarına madalya verilmesi projenin en önemli cazibesi idi çocuklar için.
Çocuklar anne ve babalarını hatta hala teyze amca ve dayı gibi akrabalarını ikna ederek pek çok kişinin bağışçı olmalarını sağladı. Bağışta bulunulması bir yana, çocukların kan bağışının önemini kavrayıp bu konuda yapılan çalışmalarda paydaş olması bunu ömür boyu bilecek olmaları en büyük kazanım. Bu sebeble Akbük Nurullah Kocabıyık İlkokulu müdüresi Selda ALTAN ve tüm kadrosuna Aydınlılar olarak minnettarız dediler.
Daha önceden okul yönetimince velilere bilgilendirmeler yapılan proje kapsamında bugün Akbük Nurullah Kocabıyık ilkokulunda yoğun bir bağış günü yaşandı. Daha önce okul müdüresi Selda ALTAN öncülüğünde duyuruları ve ikna çalışmaları yapılan bağış günü ile ilgili öğrencilerin de bilgilendirilmesi, öğrencilerinde yakınlarını ikna etmesini sağladı. Bağışta bulunan velilerin çocuklarına madalya verilmesi projenin en önemli cazibesi idi çocuklar için.
Çocuklar anne ve babalarını hatta hala teyze amca ve dayı gibi akrabalarını ikna ederek pek çok kişinin bağışçı olmalarını sağladı. Bağışta bulunulması bir yana, çocukların kan bağışının önemini kavrayıp bu konuda yapılan çalışmalarda paydaş olması bunu ömür boyu bilecek olmaları en büyük kazanım. Bu sebeble Akbük Nurullah Kocabıyık İlkokulu müdüresi Selda ALTAN ve tüm kadrosuna Aydınlılar olarak minnettarız dediler.








