Sezona başlarken play-off’a kalmak olmazsa olmazımız değildi, lakin ilerleyen süreçte takımımız ilk kez katıldığı TVF kadınlar 2. Liginde grubu başarı ile bitirip Eskişehir’de oynanacak 1.lige yükselme play-off maçları oynamaya hak kazandı. Bugüne kadar ne yazık ki yerel belediyemizden hiçbir şekilde ne manevi ne de maddi destek alamadık . Bizler spora gönül vermiş bireyler olarak kendi yöneticilerimizin üstün gayretleri ile yaşadığımız kenti Didim’i en iyi şekilde temsil etmeye geldik .Bu süreçte yanımızda olan herkese ve desteklerini esirgemeyen taraftarlarımıza şükranlarımızı sunuyoruz.Ülkemizin kadın voleybol takımları ve mili takımımız son yıllarda gösterdiği üstün başarılar ile dünyada voleybola yön veren ülke konumuna gelmiştir. Kadına şiddetin çoğaldığı bu zor zamanlarda kadın sporunun desteklenmesi bir sosyal sorumluluk projesidir.Bizlerde umut ediyoruz ki yeni sezonda Didimdeki kızlarımız da yerel yönetimimizinde destekleri ile çok daha güzel başarılara imza atacaklardır. Didim Spor Kulübü
Gündem
Yayınlanma: 16 Şubat 2024 - 15:52
BASIN ACIKLAMASIDIR
Didim Spor Kulübü
Gündem
16 Şubat 2024 - 15:52








