Didim bayram boyunca tatilcilerini ağırlıyor.Ancak ihbar hayatımıza gelen telefonlarla Fevzipaşa Mahallesinde suların akmadığı ifade ediliyor.
Vatandaş "ASKİ'yi defalarca aramamıza rağmen halen suların almadığını söylerken bu belediyeye verdiğimiz oylar haram olsun. Tatilimiz zehir oldu" dedi.
Vatandaş "ASKİ'yi defalarca aramamıza rağmen halen suların almadığını söylerken bu belediyeye verdiğimiz oylar haram olsun. Tatilimiz zehir oldu" dedi.








