Sevgili okurlar
Türkiye 7-8 Temmuz da yapılacak olan NATO toplantısına hazırlanıyor caddelerde sokaklarda hummalı çalışmalar yapılıyor ülkelerin geçeceği yollar yeniden düzenleniyor hoş olmayan bina görüntüleri paravanlarla kapatılıyor gelen konuklar rahat etsin diye parklar bazı semtler yurttaşlara yasaklanıyor bazı devlet daireleri tatil ediliyor memurlara idari izin verilerek hizmetler erteleniyor. Yapılacak olan toplantı protesto edilmesin diye gösteri yürüyüşleri, açlık grevleri sivil toplum kuruluşların yapacakları toplantılar yasaklanıyor. Toplantı ve gösteri yürüyüş yapacak olan insanlar evlerine baskın düzenlenerek alınıyor ve tutuklanıyorlar Gazeteciler, Akademisyenler, bilim insanları, emekliler, Tema üyeleri tutuklanıyor neymiş efendim hangi örgüte üyesiniz silah eğitimi aldınız mı faaliyetlere katıldınız mı gibi sorular yöneltiliyor. Onlarca NATO toplantısı yapıldı toplantı yapılan ülkelerde bunların hiç biri yapılmadı tüm gösteriler ve protestolar yapıldı hatta Beyaz sarayın etrafında gösteriler yapıldı. Bizde niye sıkı yönetim veya Ohal ilan ediliyor anlaşılmış değil. 2004 yılında da NATO toplantısı Türkiye/İstanbul’da yapılmıştı böyle sıkı yönetim uygulanmamıştı herkes normal hayata devam etmiş kurumlar tatil edilmemiştir. Şimdi yapılanların sebebini Türk halkı anlayamamıştır. Trump Türkiye’ye gelmeden önce basına çeşitli açıklamalarda bulundu Türkiye’ye hediye çantası ile gidiyorum demiş içerisinde neler var diye sorulduğunda muhtemelen F-100 Jet motorları ve F-35 savaş uçakları olacak demiş bunlar neden veriliyor Trump karşılıksız bir şey vermez karşılık olarak istediği Adana’daki NATO kolordu karargahı ve İstanbul boğazındaki Deniz unsur komutanlığını üst olarak verilmesini istiyor. Trump diyor ki ben Erdoğan’dan her ne istedim ise yerine getirdi İran savaşında taraf olma dışında kal oda öyle yaptı savaştan uzak durmalarını istedim onlarda istediğimiz konuların dışında kaldılar Trumpa soralım sen hediye paketini bırak ABD Türkiye’den F-35’ler için almış olduğu 1.4 milyar doları ödesin ve F-16’ların yenilenmesi için verdiğin sözleri yerine getirsin. Sizler karşılıksız hiçbir şey yapmazsınız. Adana İstanbul’da üstler kurarak Türkiye’yi etki altına almaya çalışmayın Türk halkı buna rıza göstermez. Biz Türk halkı olarak ta 1930’larda uçak üretmişiz uçak ithal etmişiz şimdide savunma sanayimiz gelişmiş kendi uçağımızı mühimmatımızı her türlü savaş araç ve gereçlerimizi üretiyoruz. Dronlarımızı tanklarımızı KAAN uçaklarımızı üretiyoruz. Bizlerin İktidardan ve yetkililerden isteğimiz savunma sanayimizi daha üst noktalara taşıyarak ülkemizi dış ülkelere karşı bağımlılıktan kurtarmaktır.
Hoşça kalın sağlıkla kalın




















